lördag 6 juli 2013

Lyxdag!

Idag hade vi en riktig lyxdag! Vi startade dagen på underbar loppis hos Susanne,  så oerhört mycket fint! Kunde köpt med mig rubbet!!! Tjejerna fyndade lite leksaker, så de stortrivdes! 
Nedan ser ni några fynd: en fransk industripall och en charmig juteväska!
Tack Susanne!!!


Sen blev vi hembjudna till fina Helena på fika och fick förutom att träffa härliga familjen också se deras underbara hus! Kan visa en glimt av deras sagolekstuga uppe bland trädkronorna, snacka om lyx för små äventyrare! Tack snälla Helena för inspirationen <3

Sist men inte minst så fick jag njuta av ett trevligt frisörbesök hos duktiga Sofia på Samsara, underbart att klippa sig, och få fräscha toppar igen! Några extra lockar blev det med:) Tänker efter varje frisörbesök, att NU ska jag hålla efter topparna bättre, speciellt när det visat sig att det var 1,5 år sedan jag klippte mig senast!!!


 Kram på er alla och trevlig afton!

Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar