onsdag 27 mars 2013

Påsk... och auktionerna har vaknat!

Måste först berätta att Selmas har-dräkt till slut blev klar, blev ett nattpyssel-men ni som känner mig vet att jag gillar att fixa, så tiden flög:) Det blev en liten ansiktsmålning med förstås, innan dagis!
Bjuder på lite bilder här:)
Sen måste jag ju bara avslöja att auktionsnerven i mig väckts till liv, fast den är ju förstås egentligen aldrig vilande! Det är ju bara tyvärr ej lika stort utbud av auktioner under vinterhalvåret som på sommaren...men jag gjorde ett lyckat premiärinrop för säsongen via webben!
Älskaaaar auktioner! Jag gillar ju förstås allra mest att "vara där", rota runt i lådor, se de vackra sakerna...men funkar inte det, så är ju onlinebud toppen!
Vet ni vad jag köpte? Jo, en sån där underbar gammal järnsäng på hjul! Har länge velat ha en sådan men de är svåra att komma över, men nu äntligen!!!
Färgen är idag grön, men den kommer nog ändra färg, beroende på vart den hamnar...Ni får se när den är på plats!

Ha nu en riktigt fin påsk, men ni hör nog av mig innan!

Så kul att läsa de kommentarer som kommer in, så varmt välkommen att skriva ett litet "hej"!

Kram Lovisa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar