torsdag 28 mars 2013

Glädje

Idag var det Sagas tur att klä ut sig i skolan, hon ville vara påskkärring och så fick det bli! Med ÄKTA fräknar<3

Direkt efter jobbet, där det bla blev påsktårta så var det tidig skolhämtning, mysigt! Tjejerna och jag begav oss ut på stolinköp-jag hade nämligen för några dagar sedan efterlyst gamla skolstolar på Facebook.. Till min stora lycka hörde en bekant av sig, jodå för nästan ingen peng alls skulle de bli mina! Lycka! Vi stuvade in dem i bilen och jag skrubbade av dem. Superfina...Tack fina Carina!
Ni får snart se vad det ska bli av dem!

Efter middagen begav tjejerna och jag oss ut på byn och påskade, mysigt! Tjejerna stupade sen i säng och inatt kommer ju påskharen och lämnar påskägg!

Ha en fin påsk och njut av solens strålar!

Kram L









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar