torsdag 24 oktober 2013

Tog hand om mig själv!

IHöst/vintermörkret är här, och igår hade jag återigen bokat in en underbar behandling för kropp och själ...ett mörkt rum med tända ljus, ombonat, varmt och mysigt... serveras en god kopp te under fotbadet i den goa morgonrocken, lugn och ro... Sedan bäddades jag ned på den varma bädden under ett varmt skönt täcke och under tiden jag svävade bortom molnen så fick jag underbar -rygg och nackmassage med varma ljuvliga aromaoljor... Samtidigt som den andra terapeuten utförde sagolik massage på underben och fötter... Underbart! Jag låg länge  och njöt...efter det fick jag ljuvlig ansiktsbehandling med peeling, mask, serum av olika slag och massage i hela ansiktet, samtidigt som jag njöt av arm och handmassage... Ja är det något man ska unna sig så är det detta! 

Kan bara säga stort tack till Laila och Sofia som lät mig sväva uppe bland molnen! Ni är oerhört duktiga!❤❤❤

Boka in en tid du med...

De har mycket förmånliga priser!

Lailaerika 070-8897411 

Kram på er!

Lovisa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar