måndag 20 augusti 2012

Premiärbad!

Idag blev det äntligen premiärbad i vårt gamla tuuunga gjutjärnsbadkar som vi väntat på att få använda så länge! Det var skabbigt när vi köpte det för ett antal år sedan, sen har det stått i dammiga ladan i Vikarbyn i många år.. Och se, sen gjorde vi en egenhändig reemaljering på det, så vips-så gnistrar det som en skatt igen! Tungt var det när gamla damen som sålde det, och jag baxade in det i Pick upen, men hem kom det! Nu ska här njutas av långa varma bad... Först i, var Saga<3 Själv får jag vänta ett tag för jag skall nu bege mig till Norge på mässa, bilen och väskan är full kan jag lova! Och sist men inte minst, ni som tänkt rösta i hustävlingen och ej gjort det än, gör det nu för tiden är snart ute... Jag behöver lite mer stjärnor;) Tack och kram på er! Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar